כיום יותר ויותר עסקים מחפשים פתרונות מובילים בתחום ניהול זהויות, מתוך הבנה שהתקפות סייבר של שנת 2023 הרבה יותר מתוחכמות ובו זמנית נעשות בצורה הרבה יותר מהירה וחלקה. עובדה זו מובילה אינספור עסקים שנעזרים בפעולות ענן לחבור אל אוקטה, פלטפורמת ענן שכל ייעודה לסייע בניהול זהויות והרשאות באופן פשוט, אך בו זמנית יעיל ומתקדם.
שנרחיב? אוקטה מסייעת לאינספור חברות, קטנות כגדולות, לשמר מוניטין, לייעל הליכי עבודה, לחסוך בהוצאות האבטחה, להעניק שירות טוב ומאובטח יותר ללקוחות וכמובן לייעל אינספור פעולות.
פלטפורמה אחת אינספור שירותי אבטחה
אז אלו שירותים בדיוק פלטפורמת אוקטה מציעה ומדוע היא נחשבת כמובילה בתחומה? מוזמנים לערוך היכרות!
ובכן פלטפורמת אוקטה מתמחה בהזדהות מאובטחת. להלן 4 שירותים מרכזיים בתחום:
- ניהול זהויות לקוחות – לא פשוט למצוא את האיזון הנכון בין התנהלות אינטואיטיבית מצד הלקוח לבין מענה מלא מבחינת אבטחה. אי לכך ניהול זהויות מבית אוקטה עושה פעולה אחת חשובה – הוצאת הסיסמה מהמשוואה (MFA). תחשבו על זה, ברגע שאין סיסמה, אין מה לגנוב – גאוני!
- יש לכם גב – הלקוחות של אוקטה נהנים משירותי גיבוי מתקדמים וכמובן אוטומטיים, כאשר בין היתר אפשרי לשחזר את סביבת העבודה בהתאם לכל נקודת זמן רצויה. באופן שכזה גם אם נחשפים למתקפת סייבר, עדיין ניתן לשמור על שגרת עבודה רציפה. כמו כן, גיבוי אוטומטי מאפשר להציג מול הלקוח התנהלות אחראית, ללא קשר למה שקורה מאחורי הקלעים, עובדה ששומרת על הלקוחות נאמנים ומרוצים.
- ניהול זהויות עובדים – אוקטה מציעה מגוון כלים מתקדמים מבחינת התייעלות. העובדים נמנעים מהצורך להזין סיסמה (עבור כל פעולה), מתנהלים בצורה מאובטחת (גם מבלי לעבוד מהמשרד), זוכים לנתב הרשאות בהתאם לסטטוס משתנה (למשל עובד חדש) ועוד. כל זאת מונע התעסקות עם שמירת והשגת הרשאות – מאפשר להתייעל ולהימנע מטעויות אנוש.
- אוטומציה – בין היתר נהנים מאוטומציה שמאפשרת מעל ל7,000 אינטגרציות! מדובר בחיבור יעיל ומאובטח עם אינספור מערכות נדרשות.
פעולות משלימות מבית אוקטה
עתה לאחר שהבנו את ה DNAשל אוקטה, נעבור להסביר אלו שירותים משלימים מסייעים לאוקטה לענות על הרף הכה גבוה שציינו. ובכן אוקטה מתמחה באימות כפול בהתאמה אישית, ואף באמצעים מתקדמים שלא קל לשחזר. אוקטה מונעת את הצורך לזכור סיסמה עבור כל פעולה, משמע באמצעות הזדהות אחודה מייעלים את הפעילות השוטפת, כאשר אין זה כלל משנה אם מדובר בעובד זוטר, מנהל, לקוח, או ספק. מה עוד? אוקטה מנהלת בסיסי נתונים על הצד הטוב ביותר, כך שזוכים לנהל ולשמור באופן אידיאלי פרטים חיוניים שמגיעים משלל מקורות.
מענה מותאם צורך
מכאן שאם שוב שומעים על התקפת סייבר שעלתה לחברת ענק במוניטין הטוב ובמאות אלפי שקלים, אם מכל עבר שומעים עד כמה הבינה המלאכותית הפכה לכלי עזר קבוע בארגז הכלים של תוקפי סייבר, ואם במקביל לחשש פשוט מבקשים להתייעל ולהוביל מבחינת שירות לקוחות, טוב לדעת שהפתרון קיים, רק נדרש להתאימו לסך הדרישות האישיות, וכאן נעצור לחדד שאוקטה ערוכה לתפור לכל עסק חליפת הגנה אישית. בהצלחה!